Яскрава композиція від учнів 7 та 11 класів про один із наших оберегів - українську хустку.
Яскрава композиція від учнів 7 та 11 класів про один із наших оберегів - українську хустку.
Україною стрімко шириться флешмоб до Всесвітнього Дня української хустки. Тому не змогли залишатись осторонь такого цікавого та яскравого флешмобу учні 4 класу. Всі красувались у хустках своїх матерів та бабусь.
Хустка – візитна картка її власника, яка передавалася з роду в рід, як реліквія, як пам`ять роду. Хустка – це і оберіг, і прекрасний подарунок. Адже улюбленим головним убором української жінки з давніх-давен була квітчаста хустина. Немає таких жінок у світі, яким би вона була не до лиця. Носили раніше й носять її і в наш час дівчатка, дівчата, жінки і бабусі. Впродовж століть хустка була на Україні найдорожчим подарунком, який уособлював для кожної людини рідну Україну, рідний дім, рідну матір.
Українські традиції –це наше минуле і майбутнє… Бережімо та поважаймо їх!
1 грудня - Всесвітній день боротьби зі СНІДом. Вперше цей день відзначався у 1988 році. Саме до цього дня практичний психолог школи Хміль Юлія Валеріївна разом з учнями 5 класу провела інформаційну годину "Стоп СНІД!"
З метою попередження проявів жорстокості та насильства з однолітками чи іншими людьми, у 6 класі класний керівник Дерев'яненко Н.А. провела годину спілкування "Мій улюблений світ - без насильства". Учні переглянули відеофільм "Форми і види насильства", послухали притчу про двох вовків, яка вчить тому, що кожна людина обирає свій шлях самостійно і сама несе відповідальність за власні вчинки. Дискутували на тему уникнення різних видів насильства та переглядали проєкт учнів 6 класу на тему: "Ми проти насилля"
Здоров'я – одне з основних джерел радості, щасливого та повноцінного життя. З 1988 року 1 грудня відзначають Всесвітній день боротьби зі СНІДом, що слугує справі зміцненню організованих зусиль у боротьбі з пандемією, яка поширюється у всіх регіонах світу.
Так у 7 класі відбувся урок – застереження «Снід: подумай про майбутнє - обери життя». Мета уроку - ознайомити учнів із сучасним станом проблеми ВІЛ/СНІД , сформувати толерантне ставлення до ВІЛ-інфікованих людей і розуміння шляхів запобігання розповсюдженню ВІЛ та подолання наслідків епідемії. Усвідомити, що тільки здоровий спосіб життя, поведінка та вчинки є гарантом запобігання ризику.
На завершення уроку-застереження про СНІД провели анкетування щодо обізнаності учнів з питань ВІЛ/СНІДу.
Анкета для опитування щодо обізнаності з питань ВІЛ/СНІДу