Оптимальною для першокласників вважається тривалість сну -12 годин на добу, для дітей середніх класів - до 9,5-10 годин, необхідно пам'ятати, що під час сну організм не тільки відпочиває. В цей час йде активна обробка інформації, отриманої під час активної діяльності. Цей складний і важкий процес відбувається тільки в тому випадку, коли сон спокійний, безперервний, повноцінний. Для того, щоб швидко заснути, необхідно лягати завжди в один і той же час. Прокидатися потрібно не пізніше семи годин, навіть коли уроки в школі йдуть у другу зміну.
Встановлено, що працездатність школяра залежить від закону ритмічних коливань і протягом дня змінюється. Найвищий рівень з 8 до 11 години. Потім вона потроху падає, щохвилини знижується до 14 години. У другій половині дня починається новий підйом, і до 18-19 годин працездатність залишається високою. Тому школярам, ​​які навчаються у другу зміну, необхідно сідати за книжки вже через годину після школи або після обіду.
Починати уроки потрібно з предметів середньої складності. Якийсь час піде на період спрацьованості. Потім потрібно братися за більш важкі предмети, а легкі робити в останню чергу. Який предмет вважати важким - повинен вирішувати кожен по-своєму.
Після кожних 40-50 хвилин занять необхідно робити 10-хвилинні перерви, під час яких найкраще зробити кілька гімнастичних вправ або легку домашню роботу. Щоб робота була більш ефективна, слід сідати за уроки в один і той же час.
У раціоні дитини необхідна присутність:
- За дві години до сну салат: яблуко, морква, капуста, зелень, рослинне масло. Випити за 30 хвилин до сну стакан теплого молока;
- Вранці на сніданок фруктовий салат: яблуко, морква, родзинки, горіхи, лимон, мандарин, банан, чай з шипшиною.

imgonline com ua Resize b7VD9Oc9V1FRqeВам знайома ситуація, коли дитина не хоче прокидатись і йти до школи? Чи коли школяр капризує і все робить наперекір, виводячи з рівноваги і батьків, і вчителів? Або навпаки - вчителі говорять, що дитина млява і майже засинає на уроках? Якщо ви відповіли «так» хоча б на одне питання - обов’язково прочитайте поради експерта, як правильно налаштуватись на робочий ритм, щоб уникнути таких ситуацій у новому навчальному році.

Як увійти в навчальний рік без стресу для дитини та батьків, радить Вікторія Горбунова, психотерапевт, доктор психологічних наук, авторка книжок з виховання - «Виховання без травмування або Навіщо дітям дорослі?», «Виховання без нервування. Як упоратися з упертюхами, ледарями, плаксіями, розбишаками, крикунами та хитрунами».

1. Учасники освітнього процесу у разі виявлення ознак чи факторів, що можуть вказувати на насильство, булінг, складні життєві обставини, жорстоке поводження з дитиною/працівником закладу освіти або ризики щодо їх виникнення стосовно дитини/працівника закладу освіти, можуть подати письмову заяву уповноваженій особі закладу освіти (Пасічнюк Л.С. – заступник директора з виховної роботи). Заява подається у письмовому вигляді на ім’я керівника освітнього закладу відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Право подати заяву мають здобувачі освіти, їх батьки, педагоги, інші учасники освітнього процесу. Заява заповнюється державною мовою, розбірливим почерком. Виправлення не допускаються. У заяві необхідно вказати: прізвище, ім’я, по батькові заявника, адресу фактичного проживання, контактний телефон; статус (постраждалий чи свідок булінгу); навести розгорнутий виклад фактів; інформацію щодо джерела отримання інформації; тривалість; дата подання заяви та особистий підпис.
2. Наказом по закладу освіти створюється Комісія з розгляду випадків булінгу (цькування) за участі педагогічних працівників, практичного психолога школи, батьків потерпілого та булера, керівника закладу, інших зацікавлених осіб.
3. Уповноважена особа закладу освіти у 3-денний період з моменту отримання заяви скликає засідання Комісії з розгляду випадків насильства, булінгу (цькування).
4. Уповноважена особа у разі виникнення підозри, або отримання заяви щодо насильства, булінгу, жорстокого поводження з дитиною/працівником закладу освіти або якщо є реальна загроза його вчинення (удома, з боку однолітків, з боку інших) проводить зустріч із особою, стосовно якої є інформація про жорстоке поводження, намагається розговорити, встановити контакт, довірливі стосунки та надати емоційну підтримку; проявити інтерес, дружелюбність, щирість, теплоту і симпатію, постраждала особа має відчути, що її дійсно чують і розуміють. У процесі розмови, якщо особа підтверджує факт жорстокого поводження чи насильства щодо неї, уповноваженій особі необхідно з’ясувати терміни подій, які відбулися, та отримати їх опис.
5. Комісія з розгляду випадків насильства, булінгу (цькування) у 7-денний період з моменту отримання заяви проводить розслідування, з’ясовує всі обставини та за результатами розслідування приймає відповідне рішення та рекомендації. За підсумками роботи комісії складається протокол.
6. Для прийняття рішення та вжиття відповідних заходів реагування результати проведеного розслідування узагальнюються наказом по закладі освіти.
7. Якщо випадок цькування був одноразовим, питання з налагодження мікроклімату в дитячому середовищі та розв’язання конфлікту вирішується у межах закладу освіти учасниками освітнього процесу. Результат розслідування та рішення комісії доводиться керівником закладу до відома постраждалого. У випадку, якщо постраждалий не згодний з рішенням комісії, керівник закладу повідомляє про право звернутися із заявою до органів Національної поліції України.
8. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то керівник закладу освіти повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
9. Уповноважена особа або особа, яка її замінює у разі відсутності відповідно до наказу про склад комісії, згідно з протоколом засідання комісії відповідає за виконання та моніторинг запланованих заходів відновлення та нормалізації психологічного клімату в закладі освіти та визначених рекомендацій для учасників булінгу (цькування).

10. Не залежно від рішення комісії, керівник закладу забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від нього.


Зразок заяви
Директору Кальницької ЗОШ I-III
Ступенів ім. Я.Івашкевича
Поїзд В.С. _______________________________
(прізвище, ім’я, по батькові заявника) _____________________________
(адреса фактичного місця проживання)
Контактний телефон ______

                                                                                                                                        Адреса електронної поштової скриньки ___________________

Заяв

 

Доводжу до Вашого відома, що ___________________________________
_________________________________________________________________



ОП??С С??ТУАЦІЇ ТА КОНКРЕТН??Х ФАКТІВ



Прошу терміново провести розслідування ситуації, що склалася.

 Дист.навчання


вибір підручників


Screenshot 1


banner1


Юлічка


Screenshot 4


зно


nush


mon


Screenshot 22


dashiv


Screenshot 136


Screenshot 198


 фейсбук