ШАНОВНІ БАТЬКИ !!!

Останнім часом в Україні виявлено активність нового молодіжного руху, який набирає популярності в містах України. Вказана течія складається здебільшого з молоді неформальної зовнішності: довге фарбоване волосся, вподобання до «аніме», відповідних групах у «TikTok» та інші атрибути, пов'язані із ними. Конкретна ідеологія відсутня, але полягає у тому, щоб дати відсіч тим, хто їх пригнічує.

Вказаний рух сягає корінням японського мільтфільму-аніме «Hunter x Hunter», де за сюжетом діє злочинна організація «Геней Редан», також звана «Павуком» або «Примарною трупою», її символом є павук із цифрою «4». Представники субкультури називають себе неформалами, та зазначають, що не асоціюють себе з приватною військовою компанією, а назвали так лише «жартома» та поступово від нього відмовляються.

         «Редан» - це новий напрямок молодіжної субкультури, яка виступає за свободу вибору індивідуального стилю та засуджує насильство з боку «офніків» (представники субкультури, які обожнюють культ грубої сили і вважають за краще будь-які питання вирішувати бійкою), скінхедів, «неросійських» (особи не слов’янської зовнішності) та інших подібних груп.

Члени цього руху, для самоідентифікації, використовують символіку павука, носять довге волосся та одягаються у вільний одяг.

Основними центрами проведення зборів підлітків визначають людні місця, такі як: площі, торговельні центри, центральні частини міст тощо, де скупчуються групами. Перші прояви активності з’явилися в великих містах російської федерації та має досить резонансний характер. Учасники скоюють бійки прямо біля вказаних людних місць.

 Провокування масових бійок серед молоді та підлітків – це спроба російських пропагандистів провести чергову інформаційно-психологічну операцію та використати дітей для дестабілізації внутрішньої ситуації в Україні.

З 22.02.2023 вказаний рух почав активно поширюватися через телеграм канали на території країн СНД. В протистояння руху «РЕДАН» також створюються групи «антиРЕДАН», до якого входить так званий неформальний рух «ОФНИКИ» (підлітки 14 років), які не визнають представників «РЕДАН» та вступають з ними у фізичне протистояння. Обидва рухи закликають до протистояння між вказаними течіями.

З 25 лютого цього року активність вказаних ініціатив фіксується у багатьох регіонах держави. У центральних частинах міста відбуваються скупчення молоді, яка також частково пересувається по містах невеликими групами, зокрема у торговельних центрах.

Крім того, з метою організації вказаних зібрань у месенджері «Телеграм» почали створюватися тематичні канали.

Іноді підліток не може самостійно реалізувати свої бажання. Він знаходить своє місце у молодіжному угрупуванні для свого самоствердження та своєї самореалізації. Задля цього підлітки об'єднуються у неформальні групи.

          Деякі батьки навіть можуть не підозрювати, що їх дитина належить до певної субкультури та може мати девіантну поведінку.

Що ж робити батькам, у цій ситуації:

  # Спокійно, відкрито і прямо спілкуйтеся з дитиною. Надайте їй можливість говорити, коли вона буде до цього готова. Не підганяйте її.

  •  # Якщо дитина розповідає куди вона ходить та як проводить свій час. Проявіть якомога повнішу обізнаність в обговорюваній темі; виявляйте терпіння, наполегливість, доброзичливість для уникнення емоційного дискомфорту, недовіри чи агресії з боку підлітка


     # Опановуйте Інтернет-технології, майте власний акаунт і станьте другом своїй дитині в соціальних мережах;
     # Щотижня аналізуйте вміст сторінок дитини, уважно читайте її публікації, вивчайте групи, до яких вона приєдналася;
     # «Познайомтеся» з її віртуальними друзями, звертайте увагу на фото й відео, що викликають інтерес дитини, зокрема ті, що збережені, поширені або вподобані;
     # Покажіть дитині, що вона вам небайдужа, що ви піклуєтеся про неї та запропонуйте спільно провести час.
     # Зосередьтеся на тому, щоб показати дитині її переваги, знайдіть у неї сильні сторони, допоможіть їй побачити себе унікальною особистістю.
     # Після встановлення контакту та виявлення підлітком довіри до вас, слід пояснити згубність і безперспективність деструктивної поведінки, підкріплюючи це фактами, які добре відомі підліткові; допомогти підлітку зрозуміти ступінь ризику від деструктивної поведінки і невідворотної відповідальності за скоєне (зокрема у випадку вчинення булінгу або іншого правопорушення).

 ПАМ’ЯТАЙТЕ, що в зону ризику проявів деструктивної поведінки потрапляють підлітки, яким бракує батьківської уваги і підтримки, а також ті, чиє перебування в мережі Інтернет не контролюється. Поліція вкотре закликає батьків спілкуватися із дітьми, звертати увагу на їх коло спілкування, поведінку, способи проведення дозвілля.

Увага!

Ювенальні поліцейські звертаються до учнівської молоді, педагогічних та батьківських колективів і наголошують на наступному:
- ні в якому разі не приєднуватись до різних груп в соцмережах;
- не відвідувати місця скупчення молоді;
- не приймати участь в неформальних угрупуваннях;
- не вступати в конфліктні ситуації;
- пояснити, що воєнний стан, можуть бути в групах представники рф, які провокують дітей до негативних вчинків;
- за всі діяння є відповідальність.

Screenshot 2022 08 28 23 12 55 93 40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12У п’ятому класі починається новий період у житті дитини. Вона дорослішає, переходить навчатися до середньої школи. Вимоги до навчання змінюються, з'являються нові шкільні предмети.

  П’ятий клас – це не тільки новий етап у навчанні, це і новий етап у розвитку особистості.

Screenshot 2022 08 11 09 32 02 97 40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12

Як підготувати дитину до нового навчального року? 6 підказок психолога

Перехід від літнього режиму до навчання в школі для частини дітей є нелегким. Вони відмовляються рано вставати, капризують та з неохотою виконують домашні завдання. Сонливість стає звичною, оскільки влітку деякі діти засинають пізніше та прокидаються без будильника. Це не сприяє активному включенню дитини в навчальний процес. То як підготувати дитину до 1 вересня? Поради психолога.
 
1. Прокидатися як до школи
Залишилося два тижні, а ваша дитина досі прокидається в полудень? Якщо так, то в перші тижні школи їй буде непросто, а бажання спати переслідуватиме навіть на улюблених уроках.
Запропонуйте дитині вже зараз прокидатися в тій годині, коли вона це робить під час школи. Спершу це буде незвично та може викликати незадоволення, проте ваше дбайливе пояснення дещо заспокоїть дитину.
2. Засинати раніше
Дитина, яка засинає пізно, не зможе прокидатися раніше. Може, син або донька хочуть разом з вами переглянути новий мультфільм? Піти в улюблене кафе? Отримати нову частину трилогії? Запропонуйте їм таку ідею за те, щоб вони пішли спати швидше. Якщо вечірній перегляд мультфільму не настільки заохочує дитину, разом поміркуйте, що їй підійде.
Заохочення має подобатися дитині, аби вона не ображалася, що її літній режим сну та прокидання зруйновано.
3. Проасоціювати школу з чимось приємним та бажаним
 
Давайте дитині можливість обирати шкільні приладдя та заохочуйте бути креативними в цій справі.
Якщо син любить кораблі та все, що пов’язано з морем, тоді підготовка до школи може стати чудовою подорожжю. Разом пошукайте рюкзак з якорями, зошити із зображенням кораблів, аксесуари для навчання з морськими мотивами. 
Донька любить малювати? Подумайте над набором фарб та чорнил для уроків.
Ті, хто поєднує в уяві школу з чимось бажаним, мають більше мотивації до навчання. Саме тому приємні дрібнички та омріяні шкільні приладдя надихнуть дитину та вона почне міркувати про те, що доброго чекає її з вересня.
4. Поставити разом велику шкільну ціль
Дітям важливо розуміти свою мету та бачити, чи вони до неї просуваються. Запитайте доньку чи сина, чого він чи вона хоче досягнути впродовж першого семестру.
Це може стосуватися навчання або комунікації з однолітками, вивчення мови чи спортивних тренувань. Важливо, аби це було привабливим для самої дитини та вона хотіла включатися в процес досягнення. Розпитайте, як часто дитина буде відстежувати свої успіхи та за якими критеріями. Підкажіть їй, що ціль можна поділити на тижневі кроки: вивчити десять слів з німецької мови впродовж тижня, тоді через місяць таких слів стане сорок. 
Для позначення тижневих успіхів підійде власноруч створений плакат чи мапа успіхів, яка висітиме в дитячій кімнаті, а робити перші кроки до цілі можна вже зараз.
5. Розпитати про те, що запам’яталося з попереднього навчального року
Це в позитивній формі поверне дитині відчуття приналежності до свого класу та навчання.
Завдяки підбиттю підсумків та пригадуванню радісних моментів дитина починає чекати на нові зустрічі, цікаві екскурсії та предмети. А така установка суттєво знижує тривогу перед черговим роком в школі.
6. Завести щоденник радості
Коли звичний режим змінюється, дуже легко скотитися до незадоволення та згадувати, як літом було гарно, а зараз – так тяжко: треба рано прокидатися, вчити уроки та допомагати по дому. Для цього варто перемикнути увагу дитини на те позитивне, що трапилося сьогодні. Заведіть щоденник радості й разом записуйте принаймні дві речі щодня, які їй сподобалися, викликали усмішку чи запам’яталися. З часом вона самостійно шукатиме причини для радості та підтримуватиме себе у такий спосіб.

Правила прийому до 1 класу на 2022-2023 навчальний рік 

Які нормативні документи регулюють вступ до 1 класу?
Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти i науки України від 16 квітня 2018 року № 367, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 р. за № 564/32016.  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0564-18.
Коли розпочинається прийом документів для вступу дитини до 1 класу на 2022-2023 н.р.?
Прийом  документів для вступу дитини в перший клас  розпочався 1 березня 2022 року і здійснюється в  робочі дні за попередньою домовленістю за телефоном:
0675962056
Чи визначена дата закінчення прийому документів для вступу дитини до 1 класу на 2022-2023 н.р.?
Дата закінчення  прийому закладами загальної  середньої освіти документів для вступу до 1 класу — 31 травня. 
Хто подає документи для вступу дитини до 1 класу?
Документи подаються одним з батьків дитини (їх законними представниками) особисто до 31 травня.
Які необхідні документи для зарахування до 1 класу?
Необхідно одному з батьків до 31 травня надати:
- копію свідоцтва про народження дитини та оригінал;
- оригінал медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 серпня 2010 року № 682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010 року за № 794/18089,
- «Карту профілактичних щеплень» за формою № 063/о.
- у разі наявності та за бажанням одного з батьків дитини до заяви про зарахування може додаватися оригінал або копія висновку ІРЦ про комплексну (чи повторну) психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.
Чи необхідна присутність дитини при подачі документів до 1 класу?
Присутність дитини під час подання заяви про зарахування, жеребкування або її зарахування не є обов’язковою.

 Дист.навчання


вибір підручників


Screenshot 1


banner1


Юлічка


Screenshot 4


зно


nush


mon


Screenshot 22


dashiv


Screenshot 136


Screenshot 198


 фейсбук